הפנתר

צרפתית ראשונה: ליון – מונאקו

ליון

את עונתה של ליון ניתן לחלק לשני חלקים – כישלון מוחלט בפתיחה עם גרוסו כמאמן וממוקמת באזור הירידה, ועלייה חדה לאחר כניסתו של סייג' כמאמן. ליון הציגה סדרה של משחקים מצוינים, עלתה לאמצע הטבלה, ובשלב מסוים אפילו התקרבה לאזור המפעלים האירופאים. ליון לא הצליחה להשיג כלום נגד פ.ס.ז במחזור הקודם, ובגלל זה הפער מאזור המפעלים האירופאים גדל לחמש נקודות. ההפסד הזה לא צריך להסתיר את ההתקדמות של ליון. ב-15 המחזורים האחרונים, רק פ.ס.ז' צברה יותר נקודות מליון, וגם רק בשתיים.

מונאקו

מונקו, לעומת זאת, פתחה בחוזקה, ונראה היה שהיא אף תוכל להתמודד מול פ.ס.ז', אך לאחר מכן החלה לפגר. בשלב מסוים, התוצאות התדרדרו, אך בסך הכל הקבוצה עוברת עונה ברמה טובה. לאחר 30 מחזורים, מונקו נמצאת במקום השני. הכי חשוב שהיא כמעט הבטיחה את מקומה בליגת האלופות בעונה הבאה. מונקו מגיעה למשחק הזה בכושר מצוין. בשמונת המחזורים האחרונים במאזנה 6 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. ובשלושת המשחקים האחרונים, מונקו אפילו לא ספגה שער.

המלצת הפנתר

שתי הקבוצות מגיעות למשחק בכושר טוב מאוד, כך שהמשחק צריך להיות מעניין. קשה לתת יתרון לצד כלשהו, המשחק לדעתי יהיה שווה. יש סבירות גבוהה שנראה החלפת שערים.

המלצת הפנתר: מעל 2.5 שערים ביחס 1.30

זה מרכיב דאבל עם ההמלצה הקודמת ביחס כולל של 2.20

Scroll to Top