הפנתר

איטלקית ראשונה: רומא – בולוניה

רומא

הרומאים מגיעים למשחק הזה במצב רוח נהדר, לאחר שלפני ימים ספורים עלו לחצי הגמר של הליגה האירופית, לאחר שעברו את מילאן. בדיוק כמו שבוע שעבר, חניכיו של דה רוסי ערכו משחק יציב ואיכותי מאוד, ידו של המאמן הייתה ניכרת. אפילו לאחר שנותרו ב-10 שחקנים במחצית הראשונה, רומא כמעט ולא איפשרה ליריבה שלה דבר. החיסרון היחיד של המשחק היה הפציעה של לוקאקו. באופן כללי, המשחק הזה היה יכול להיות קובע במאבק על המקום הרביעי המוביל לליגת האלופות, אבל בשבוע שעבר הגיעה הידיעה שמאיטליה תהיינה 5 קבוצות, כך שרומא כבר עולה ממילא.

בולוניה

לאחר הידיעה שאיטליה תיוצג בעונה הבאה של ליגת האלופות על ידי 5 קבוצות, בולוניה למעשה הבטיחה את מקומה שם. כרגע היא במקום הרביעי, עם פער של 8 נקודות מאטאלנטה השישית, אבל לאטאלנטה עוד משחק חסר. ברור שבעונה הבאה כבר לא נראה את אותה בולוניה. מוטה בוודאות יעזוב, ובעקבותיו גם כמה משחקני המפתח. אבל זה כבר בעתיד, בינתיים אנחנו רואים שבולוניה היא אחת הקבוצות הטובות ביותר באיטליה מבחינה משחקית. ב-10 המחזורים האחרונים רק אינטר צברה יותר נקודות. גם בתקופה הזו, בולוניה ספגה רק 3 שערים, וכבר 4 משחקים ברציפות היא משחקת בלי לספוג כלל.

המלצת הפנתר

משחק בין שתי קבוצות שוות, שבו הפרטים הקטנים יכריעו. אני לא מצפה להרבה שערים, כי רומא תגיע עייפה אחרי המשחק מול מילאן, ובדרך כלל בולוניה סופגת מעט מאוד.

המלצת הפנתר: פחות מ-2.5 שערים

Scroll to Top