הפנתר

איטלקית ראשונה: מילאן – אינטר

מילאן

לפני ימים אחדים מילאן עפה בדרך מהליגה האירופית. עם ההדחה הזו, פיולי למעשה חתם את גזר דינו. ההנהלה לא תסלח לו על ההדחה המוקדמת הזו. אבל הדבר העגום ביותר במצב הזה הוא איך בדיוק מילאן הודחה. ראשית, היא לא התמודדה מול מועדון צמרת, אלא יריבה מהליגה, שנמצאת מתחתיה ושלא הוציאה כסף רב על סגל שחקנים. שנית, אפשר להיות מודח במאבק קשוח, אבל במקרה של מילאן היה חוסר אונים מוחלט וחוסר הבנה מה לעשות. פעם נוספת, כשהתמודדה עם מערך טקטי מאורגן ונמוך, מילאן נראתה אובדת עצות.

אינטר

כבר מזה כמה חודשים ברור שאינטר תהיה האלופה, אבל במחזור הזה היא יכולה להפוך לכזו באופן רשמי. כמה סמלי יהיה לעשות זאת בהתמודדות מול היריבה העיקרית שלה, ובנוכחות אוהדיה. אני בטוח שהעובדה הזו מוסיפה למוטיבציה של הקבוצה. אינטר הודחה מליגת האלופות מוקדם מאוד העונה. ההדחה מול אתלטיקו מדריד הייתה לא צפויה, כי אם לוקחים את העונה כולה, אינטר לדעתי היא אחת הקבוצות החזקות באירופה. באיטליה לא הייתה לה השנה מתחרות.

המלצת הפנתר

אני חושב שאחרי רומא, למילאן מצפה השפלה מוחלטת מול אינטר. נתחיל מכך שהיא כבר שנתיים מפסידה לה, ובאופן מבזה. פיולי עדיין לא מצא דרך להתמודד עם קבוצתו של אינזאגי. מעבר לכך, ברור שאחרי ההפסד לרומא, הקבוצה נמצאת במצב נפשי כבד, וקשה יהיה לה לצאת ממנו בתוך זמן קצר.

המלצת הפנתר: ניצחון לאינטר

Scroll to Top